@
Historia Show Central sięga 2012 roku. Wtedy to międzynarodowa grupa specjalistów z zakresu marketingu połączyła swoje siły tworząc markę Show Central. Początkowo agencja oferowała wyłącznie usługi marketingu i promocji przedsiębiorstw. Obecnie ich klienci mogą korzystać również z usług public relations, produkcji video, czy webdesign. Zespół składa się z wysokiej klasy specjalistów mających za sobą od 7 do aż 25 lat doświadczenia w branży. Składa się on między innymi z marketerów, PRowców, designerów, web deweloperów czy filmowców. Kluczem do sukcesu Show Central jest międzynarodowy charakter tego projektu. Siedziba w sercu europejskiego rynku, Londynie pozwala na efektywne działanie w całej Europie. Specjaliści zrzeszeni w agencji pochodzą między innymi z Polski, Wielkiej Brytanii i Malty. Dzięki temu, są w stanie lepiej zrozumieć charakterystykę lokalnych rynków i potrzeby klientów.
Zwycięzca konkursu otrzyma wsparcie w zakresie następujących tematów (do wyboru): komunikacja i marketing, public relations, media relations, budowanie strategii i modelu biznesowego, autoprezentacja, praktyki negocjacyjne, ogólne informacje o specyfice zagranicznych rynków europejskich w tym w szczególności rynku Wielkiej Brytanii.